УНАПРЕДИТЕ ВАШ БИЗНИС GOOGLE ОГЛАШАВАЊЕМ НА ПРЕТРАЖИВАЧУ
Уколико поседујете бизнис и желите да унапредите продају или размишљате о покретању новог бизниса, један од најефикаснијих начина да дођете до резултате је управо Google Ads оглашавање.
Шта за постојећи бизнис представља Google Ads оглашавање?
Уколико поседујете бизнис и желите да унапредите продају или размишљате о покретању новог бизниса, један од најефикаснијих начина да дођете до резултате је управо Google Ads оглашавање.
Позитиван одговор на ово питање дало је чак 82% малих и средњих компанија у Србији.
А уколико и ви осећате да се ваше тржиште на исти начин променило, онда ће вас ове бројке највероватније занимати:
1. 80% купаца се данас пре саме куповине информише у производима или услугама на интернету
2. 64% купаца се данас, пре саме куповине, информише о самој фирми са којом желе да остваре сарадњу, путем Гугла, тражећи сајт фирме
3. Просечан купац данас купује тек након четврте интеракције
4.
Просечан купац данас одлучује 33% импулсивније и 12% брже него купац пре само
10 година
Зашто је ово битно за вас и ваш бизнис и какве то везе има са Гугл оглашавањем?
Гугл оглашавање последњих неколико година представља алат који даје најбољи однос цене и квалитета када су у питању промоција и продаја, уколико се процес постави на прави начин.
Оно што је кључна особина овог алата је то да ваш бизнис може поставити испред ваших купаца за само пар сати рада и то на такав начин да будете ни мање, ни више него - први на Гуглу.
Користећи ову могућност, многи бизниси су искористили потенцијал Google Ads оглашавања да ураде управо оно што модерни купци од њих очекују: да буду на правом месту , у право време , на дохват руке (клик) од њих.
Оваква могућност постављања система доступности омогућава бизнисима који поставе систем на прави начин да увећају продају и до неколико пута, употпуњујући модерне навике и потребе купаца.
Зашто је ово битно уколико желите да стартујете са бизнисом?
Имате
идеју и мислите да је прави тренутак да стартујете са самосталним бизнисом?
Одлично,
идеја и ентузијазам су нешто што је неопходно да се са бизнисом крене.
Но, статистика каже да то није довољно.
Бројеви говоре да 75% новооснованих компанија не успе да опстане дуже од 12 месеци, а главни разлог томе је: непознавање тржишта.
Прескакањем овог корака, фирме често доспеју у ситуацију да:
- немају адекватне цене
- немају адекватну понуду
- немају довољан број нових клијената
Зашто је ово битно за вас и ваш бизнис и какве то везе има са Google Ads оглашавањем?
Осим особина једног од најбољих продајних канала данашњице, Google Ads оглашавање има још једну кључну особину, а то је: даје вам увид у стање тржишта.
Понуда и потражња.
Број упита.
Реаговање купаца на производ или услугу.
Број заинтересованих за решавање проблема који ваш бизнис решава.
То је оно што вам Google Ads може омогућити: тестирање тржишта и добијања реалне и адекватне слике о томе шта заиста може, а шта не, ваш бизнис одржати.
А то је можда баш онај фактор "X" који може ваш бизнис сачувати у годинама које долазе.