Како одабрати правог партнера за управљање Google Ads кампањама?   - Search & Display

Како одабрати правог партнера за управљање Google Ads кампањама?

16.08.2018 Како одабрати правог партнера за управљање Google Ads кампањама?

Ово је једно од најважнијих питања уколико желите да за новац који сте уложили, извучете максималне резултате. Одабир правог GoogleAds менаџера представља један од најважнијих аспеката ваше маркетиншке стратегије јер ако не направите мудар избор, ваш новац може бити протраћен.

Навешћемо топ шест критеријума које можете да искористите како бисте интервјуисали GoogleAds менаџера за ваш бизнис:





  1. Искуство у маркетингу

GoogleAds представља технолошку платформу која садржи мноштво богатих маркетиншких техника. Проналажење GoogleAds менаџера који у потпуности разуме науку маркетинга ће вам донети оно што желите.

 

  1. Тим

Не кажемо да агенција која има једног запосленог не може да вам пружи добре резултате, али статистика је показала да су ваше шансе да добијете најбоље од Гугл оглашавања са агенцијама које имају више људи у свом тиму. Ако тај тим поседује и искуство, онда сте на правом путу ка успешној GoogleAds кампањи.

 

  1. Интегритет

Иако се на нашој листи налази на месту под бројем 3, интегритет GoogleAds менаџера представља једну од најважнијих ствари. Ако желите да градите успешну GoogleAds кампању, биће потребно да вашем GoogleAds менаџеру дозволите да зарони дубоко у културу вашег предузећа и сам бизнис модел. Будите сигурни да сте изградили узајамно поверење и да осећате да можете радити као један тим.

 

  1. Експерт у вашој индустрији

Ако имате GoogleAds менаџера који се опробао у различитим стварима везаним за вашу индустрију, онда је то бонус који ће уштедети ваше време и новац. Ви не желите некога ко ће само претраживати по GoogleAds Manager-u,ви желите некога ко се потпуно разуме у вашу индустрију

 

  1. Фокусираност на резултате

Заборавите на кликове, прегледе и на остале позитивне метрике које вам могу бити показане. Једина битна метрика је - продаја. Док сте у фази бирања одговарајућег GoogleAds менаџера, питајте их на који начин мисле да вам помогну да повећате број ваших муштерија и да вам донесу новац. Јер то је једино битно на крају дана.